måndag 2 november 2009

Stråvalla

Igår åkte jag ner till mina föräldrar och vovvarna i Stråvalla. Jag var lite trött från lördagens fest men ändå helt ok i övrigt. Claes skulle på fotboll och hoppades klart på en segerfest efteråt, vilket det dessvärre inte blev. =(

Jag och mamma gick en liten promenade och sedan fick jag god middag. Allt hade gått bra med hundarna. Ester hade vaknat och pipit lite vid 7.30, så det var ju helt ok. Hon blev väldigt glad när jag kom och efter att ha skött sig i ett dygn blev hon lite busig och sprallig.

Mamma och pappa åkte hem till stan på kvällen medans jag och hundarna stannade kvar. Jag kände för att ha en mysig kväll och morgon själv i Stråvalla. Vädret var väl inte så bra men vi fick oss ändå en härlig promenad vid havet idag. Vi var ute en timme i regnet och det var mycket spring i benen på Ester och Simba.

Nu är jag på jobbet igen med en ny arbetsvecka framför mig. Är ledig på fredag så det är i alla fall bara 4 dagar till helg igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar