måndag 9 november 2009

Igår och idag

Igår blev det en ganska intensiv dag för hundarna. Jag var ledig på förmiddagen och passade på att köra ett hyfsat lydnadspass med båda vovvarna och därefter en promenad i skogen. Ester blir helgalen när jag tränar med Simba (om hon inte sitter i bilen) vilket gör att hon är taggad till till tusen när det är hennes tur igen.

Claes och jag hann träffas en snabbis och var då på en husvisning. När jag sedan åkte till jobbet tog Claes med sig hundarna till Frillesås och hälsade på sin familj som firade fars dag och tvillingsystrarnas födelsedag.

På grund av detta fick vi sova ända till kvart över 8 imorse och det var skönt. Efter en morgonpromenad och en lång, god frukost tog vi bilen till Mölndal och promenerade i skogen kring Trindemosse. Claes hade inte gått där tidigare och tyckte det var en väldigt trevlig sväng.

Nu är jag på jobbet och det är alltid lite segt att åka iväg och lämna de andra 3 hemma. Jag vill också vara hemma och mysa då. Nu när man är på plats känns det bra ändå, jag har faktiskt ett roligt jobb och väldigt trevliga arbetskamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar