måndag 17 maj 2010

Syster Ellie

Idag var jag bara tvungen att ta tag i några saker som jag skjutit på framtiden. Jag började dagen med att åka och handla, baka en kaka, laga en omgång middagsmat, byta sängkläder och trimma Esters öron, huvud och hals. Det gick undan ska jag säga och det var ett måste eftersom vi hade bestämt träff med Esters syster Ellie och hennes matte Kjerstin.

Söta Ellie, den enda brunvita tiken i "Dröm-kullen"

Som tur var så tyckte Kjerstin att det var en bra idé att komma hit till Landvetter och promenera. Det gjorde att jag slapp ge mig iväg idag när tiden var lite knapp. Vi gick en sväng i skogen kring Landehof och hundarna hade som vanlig roligt ihop. Det var ett tag sedan vi träffade något av kullssykonen nu så det var på tiden ;)

Nu är det snart dags för mig att åka till jobbet igen. Imorgon förmiddag är det träning hos Eva som gäller och det ser jag fram emot jätte mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar