onsdag 9 december 2009

Julstämning

Idag har jag varit hos företagsläkaren och tagit lite prover. Det han kunde konstatera på plats var att jag har lågt blodtryck och att det kan vara orsaken till hur jag mår. Får provsvar imorgon eller på fredag.

Jag har som många vet väldigt svårt för blod men att ta blodprov brukar inte vara några problem. Idag gick det inte lika bra och det beror säkert på att jag inte mår toppen. Jag fick ett blodtrycksfall där i stolen och var väldigt nära att svimma. Jag har ju gjort det några gånger och vet precis hur det känns precis innan.

Nu känner jag mig lite piggare efter en lugn tur med hundarna i Krokslätt. Det blev lite sent innan vi kom iväg så det var nästa mörkt innan vi var tillbaka vid bilen. Det är fin utsikt i Krokslätt eftersomm det ligger rätt högt upp. Man kan till och med se Lisebergstornet på långt håll.

Det syns inte så bra på bilden så jag var tvungen ta ytterligare en på lite närmre håll.
Det är mycket julstämning på Liseberg så här års.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar