fredag 11 december 2009

Åh vad roligt...

....det var att träna idag. Det var första gången jag var med och tränade lydnad för Eva. Jag känner till Eva sedan tidigare, från ”Thelma-tiden”, och det kändes riktigt bra. Jag tror vi kommer få ut mycket av denna träning, både från Eva och att träna tillsammans med Kari och Yvonne.

Hundarna som är med är Elza och Jazz och är från Lizzas första kull. De är ca året äldre än Ester så de har kommit lite längre men det spelar ingen roll för vår gemensamma träning. Det är väldigt nyttigt för Ester att träffa sina halvsyskon utan att busa och leka. Hon hade lite svårt att inte bry sig om dem i början med det släppte allt eftersom.

Vi ska ses redan på måndag igen och det ser jag fram emot.

1 kommentar:

  1. Här är det bara att instämma! Det var väldigt roligt att träffa dig och Ester och det märks vilket fint arbete du har lagt ner på henne.

    Väldigt roligt att det har blivit en liten lydnadgrupp och jag hoppas och tror att det kommer att bli fina resultat i framtiden - ingen brådska så blir det bra!

    Eva

    SvaraRadera