måndag 7 februari 2011

Vilodag

Idag har hundarna fått en vilodag och det passade bra eftersom de var ganska trötta efter gårdagens besök hos mamma och pappa. De fick åka med en sväng fram och tillbaka till stan och därefter en promenad på 45 minuter i skogen.

Idag har vi nämligen varit på ultraljud. Jag är i vecka 20 och då är det ett rutinultraljud man gör med genomgång av bebisen och diverse mätningar för att få en datering för födseln. I vårt fall blev den 2 juli, ungefär vad vi hade räknat med.

Allt verkar i alla fall bra och det är fortfarande lite konstigt att förstå att denna lilla människa finns och växer i min mage. :)


Imorgon ska vi i alla fall träna, både spår och lydnad hoppas jag. Kanske att det blir en tur till Kallebäck, frågan är bara om isen är borta?

2 kommentarer:

  1. En riktig mysbild! Visst är det nästan ofattbart att föreställa sig det lilla livet inuti en själv. Enklare blir det när det börjar sparka och ta stor plats , ha ,ha

    Jag var på klubben igår och det var fruktansvärt mycket is och vatten på hela plan. Helt omöjligt att göra något överhuvudtaget - inte ens gå rakt över!

    SvaraRadera
  2. Å vad härlig så spännande.Jag kom ihåg själv när man såg bebisarna på skärmen. Då blev det plötsligt så verkligt.
    Kram

    SvaraRadera