torsdag 3 februari 2011

Fortsatt bra vecka

Till och med gårdagen var bra denna vecka, vilket onsdagar inte brukar vara för min del. Jag jobbade 2 timmar kortare än vanligt och det innebar både en liten sovmorgon, ett träningspass med Ester och vår sedvanliga TV-kväll. Dessutom lagade Claes en supergod broccolisoppa som vi åt till kvällsmat tillsammans med nybakat surdegsbröd. Mums!

Med tanke på att snöblasket som kom i tisdags hade frusit till igår så fick det bli träning i en liten skogsdunge under morgonpromenaden. Vändningar och halter, kryp och fjärrdirigering blev det och jag måste säga att jag var väldigt nöjd med Ester. Hon börjar mer och mer lugna sig i krypet och då går det faktiskt riktigt bra.

Nu ska vi ut på en runda i skogen och sedan bär det av till Bollebygd och valplådan hos Kari. Idag ska vi hälsa på Elza och hennes valpar som snart är 5 veckor gamla. Återkommer med bilder och mer om det besöket.

5 timmars arbete blir det idag som i stort sett bara består i all hålla utbildning och därefter ska jag och A-K på bio. Precis som jag skrev för några dagar sedan är det här en supervecka och jag önskar att alla veckor var så här bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar