fredag 1 oktober 2010

Lite upp och ner

Nu är det bara en kortdag på jobbet kvar för den här veckan sedan är det helg igen. Både jag och Claes är lediga så vi åker ner till Frillesås i eftermiddag. Det ska bli skönt att ta det lite lugnt och promenera längs havet. Hoppas nu bara att vädret håller i sig men det är ganska mysigt där nere även om det regnar och ruskar.

I helgen ska vi äntligen göra vårt MH. Det känns lite spännande och lite nervöst men jag tror det kommer gå bra även om Ester säkert kommer reagera ganska starkt på vissa moment. Skönt att få det gjort så vi kan fokusera på appellen utan att fundera på det.

Igår var vi i Härryda och tränade för Eva. Det gick lite upp och ner kan man säga. Vissa saker gjorde Ester jättebra och vissa gick mindre bra. Hoppet, till exempel, har hon plötsligt börjat tveka på. Vi hjöde upp det lite eftersom hon ska hoppa 65 cm i appellen och det var inte så populärt.

Hon gick ganska bra emellanåt men var allmänt slarvig och ofokuserad. Jag blev lite frusterad men det är bara att glömma och satsa på nästa träningspass i stället. Jag är ju så bortskämd med att hon nästan alltid går så bra och jag får inte glömma att hon fortfarande är en bebis. Hon är nyss fyllda 18 månader och hon är fantastisk att jobba med.

Nu ska jag packa ihop mig och åka till jobbet. Det kommer bli mycket att göra så det är väldigt skönt att jag bara ska jobba 5 timmar. Vi hörs efter helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar