måndag 11 oktober 2010

Drömmar om Thelma

I januari är det 2 år sedan min lilla Thelma fick somna in. Jag har tänkt på henne jättemycket under denna tid och saknat henne ofantligt mycket men som allt annat så avtar tankarna och man lever i nuet med de hundar man har idag.

Jag har varit lite förvånad att jag inte drömt någonting om henne, vilket jag gör ganska ofta om min häst som jag tog bort i april 2001. Men den senaste veckan har någonting hänt. I stort sett varje natt har jag drömt någonting om Thelma och det börjar faktiskt bli lite jobbigt. Det är de mest konstiga drömmar och när jag vaknar saknar jag henne så himla mycket igen.

Jag har 2 underbara hundar just nu men Thelma har alltid varit speciell och jag hade allt velat ha henne också hos mig. Hon finns där uppe någonstans och en dag, längre fram kommer vi att ses igen.

Simba och Thelma på en utav alla våra promenader runt stora delsjön


Var tvungen att lägga med en bild från gårdagens prisutdelning. Det är inte varje dag man får stå på pallen och dessutom med en cocker överst i en bruksklass.

1 kommentar:

  1. Hej
    vilken härlig bild på er när ni står på prispallen. Lånar den till hemsidan, hoppas att det är ok.
    Kram

    SvaraRadera