torsdag 14 oktober 2010

35 år...hur gick det till?

Nu är min 35:e födelsedag snart till ända och jag har haft en riktigt trevlig dag. Den började med ett paket på kudden när jag vaknade och sedan en långpromenad i skogen med vovvarna. Efter 5 timmar på jobbet blev det ytterlgiare en sväng med hundarna innan middagsbestyren drog igång.

Kvällen tillbringade jag hemma tillsammans med sambo, föräldrar syster med familj och min bästis Lisa. Maten, som faktiskt jag hade lagat, blev god och med ett glas rött till kan inte kvällen bli annat än bra. En massa fina presenter fick jag också, jag måste varit väldigt snäll iår.

Hundarna är ganska trötta eftersom det är ganska livat när syrrans barn kommer på besök. Vi tycker båda att det är bra träning eftersom hundarna får umgås med barnen och barnen med hundarna.

Simba är ju en klippa i de här sammanhangen och Ester som kan vara lite feg i barns närhet är hur cool som helst med barnen Sjödell. Trots att de inte ses så ofta så tror jag hon känner igen dem för hon blir aldrig rädd eller osäker utan tycker mest att de är roliga att busa med.

Nu går jag och Claes här hemma och pular. Fixar iordning efter kvällen och förbereder oss inför imorgon. Då ska vi lämna hundarna hos Kari och Peter på Pussentorpet och därefter åka vidare söderut. Vi ska tillbringa helgen i Köpenhamn tillsammans med Claes familj och det ska bli väldigt trevligt.

God natt där ute och ha en riktigt skön helg, det ska vi ha i alla fall :) Kram kram

1 kommentar: