onsdag 20 oktober 2010

Lugna veckan

Hittills har den här veckan varit väldigt lugn hemma hos oss. Ingen träning, bara en massa mys och promenader i skogen. Ester och Simba har varit ganska trötta efter helgen på Pussentorpet och det har passat mig bra eftersom jag då fått fixat lite hemma.

Hundarna har också fått var sitt bad denna veckan och det var välbehövligt kan jag säga. Ingen av dem gillar det men Ester ser verkligen ut som hon ska dö. Trots att jag fönar henne så blir hon väldigt frusen efteråt och tycker lite synd om sig själv. Då är det bara att bädda ner henne i sängen så hon återfår värmen och blir glad igen.

Idag ska jag till Viskafors på styrelsemöte med Springer Väst och kommer nog hem ganska sent. Det enda som kommer hinnas med är en liten kort kvällsrastning på gatorna runt Landehof.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar