onsdag 13 oktober 2010

Mörka mornar

Det märks att vi är på väg mot den riktigt mörka årstiden nu. När jag börjar tidigt så går det inte längre att promenera i skogen eftersom det är kolsvart ute. Som tur är så går vi över till vintertid om 2 veckor och då blir det lite ljusare på mornarna ett tag igen.

Imorse promenrade jag i bostadsområdena runt där vi bor. Det är lite trevligt på sitt sätt då jag inte riktigt har utforskat detta så väl ännu. Avslutade promenaden uppe vid Landehotsugan och lät Ester springa av sig lite på planen där.



Det var väldigt kallt och krispigt, en massa frost och solen på väg upp. Man får säga vad man vill om den göteborgska hösten och vintern men när det är så här så gillar jag det skarpt.

Förutom att jag jobbar långdag idag (precis som vanligt på onsdagar) så ska jag ut med mina gruppkollegor ikväll. Det blir endast en kort liten kort kvällrastning när jag kommer hem innan det är dags att gå coh lägga sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar