söndag 1 september 2013

Sista passet

Nu sitter jag på jobbet och avverkar mitt sista pass för en lång tid framåt. Det är inte helt bestämt hur länge jag kommer vara ledig men minst 1 år i alla fall. Det känns lika märkligt som sist och det är inte mer än 25 dagar kvar till beräknad förlossningsdag. Vilmer kom 3 veckor för tidigt så man vet aldrig när vi plötsligt är en till i familjen.

Jag hoppas att det i alla fall dröjer 2 veckor till och att jag kan hinna få lite ledigt innan det är dags denna gången, men det blir ju som det blir med det. Hade tänkt hinna med lite mer hundaktiviteter plus att förbereda lite mer hemma innan ankomst. Vilmer kommer gå på dagis som vanigt (mån-tors) månaden ut och sedan blir det endast 15 tim i veckan för hans del.

Det har varit en ganska lugn helg i övrigt utan några speciella hundaktiviteter. Promenader i skogen och lite enkel träning, inne och under promenaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar