onsdag 4 augusti 2010

Lite sömnig

För andra dagen i rad har jag varit på jobbet 06.45 och idag är det lite sömnigt här. När Claes ändå är ledig passar jag på att börja tidigt för att sedan få gå hem tidigt. Det är ganska skönt men idag får jag sota lite för gårdagens besök i Göteborg då det blev ett par öl.

Ikväll är det dags för styrelsemöte med Springer Väst och det kommer vara hemma hos oss. Lite skönt att slippa åka iväg denna gång känner jag. Efteråt hoppas jag komma iväg på en långpromenad i skogen vilket jag behöver efter de senaste dagarnas stillasittande.

Imorgon kväll bär det iväg till Kallebäck för sista träningen innan helgens tävling. Det blir nog bara ett kortare pass och några platsliggningar. Ester har ju momenten men det gäller att få till allt på en gång =)

Jag skulle också vilja skicka en "krya på dig"-hälsning till vår kompis Myran. Hon har oturligt nog skadat sin tå så illa att det eventuellt kan bli tal om en amputation. Nu håller vi alla tummar och tår att läkningen går vägen och att hon slipper bli av med sin lilla tå. Puss på dig Myran och vi hoppas snart att se dig på alla fyra benen igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar