fredag 20 augusti 2010

Fobier

Som tidigare nämnts i denna blogg så har Ester en viss fobi för statyer. I sommar har vi upptäckt att hon även har fobi för gitarrer. Så länge de står snällt och stilla i ett hörn så är de okej men om de bärs runt eller, det värsta av allt, om det spelas på dem då blir det liv i luckan.

På vägen tillbaka från mitt läkarbesök idag så såg jag denna lilla staty. Då är självklart frågan: Skulle Ester bli rätt även för denna? Vet inte om hon någonsin kommer ha vägarna förbi Kungshöjd men om vi har det någon gång så ska jag visa henne den. Lite söt tycker i alla fall jag att den är.


På tal om hundmöten (som statyen heter) så ska 4 av 7 från Dröm-kullen träffas i eftermiddag. Jag tror det är första gången de 4 "göteborgs-valparna" träffas alla på en gång sedan de var 8 veckor. Det ska bli kul och förhoppningsvis blir det en massa spring och bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar