onsdag 26 augusti 2009

Ibland är det bra konstigt

Imorse när jag var ute med hundarna så var Simba bra mycket piggare och gladare än på länge. Har även fått en lunchrapport från mina föräldrar (som passar hundarna på onsdagar) att hon var hyfsat pigg på lunchpromenaden också.

Självklart kvarstår alla problem men så länge hon är pigg och glad så är hon. Jag hoppas verkligen att det finns något man kan göra. När det gäller människor som får cancer i benmärgen så kan man behandla så att sjukdomsförloppet avstannar och går långsammare (har jag läst på internet). Jag kommer göra allt så länge Simba mår bra för jag har inte planerat att hennes liv ska behöva ta slut vid 10 års ålder.

Ikväll ska vi med husse på Korpenfotboll. Han spelar i FC Sambalir och Ester är den perfekta maskotten eftersom hon klär sig i de rätta färgerna, svart och vitt.

Imorgon ska vi hälsa på Esters uppfödare Kari och göra henne fin (Ester alltså) inför söndagens utställning i Uddevalla. Det ska bli spännande att dels få en bedömning på Ester och dels besöka en utställning vilket jag inte gjort någon gång tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar