tisdag 25 augusti 2009

Tråkiga nyheter

Det var inget jätteroligt besked jag fick av veterinären nu på eftermiddagen. Simbas blodplättar är många och av varierande storlek. Detta beror på att det produceras för mycket blodplättar och att de släpps ut i blodet innan de är färdiga. Den troligaste orsaken till detta är tumörer i benmärgen. Vi kommer att göra ett benmärgsprov i början på nästa vecka och då få ett definitivt besked.

Vad händer sen? Finns det någon behandling? Hur långt har det gått? Det finns många frågor som jag vill ha svar på. Jag försöker hitta information på internet men det finns mest om människor med samma sjukdom.

Vill dela med mig av lite foton som min vän och kollega David har tagit på Thelma och Simba. Vi är i Delsjön våren 2007.






1 kommentar:

  1. Vad skall man säga... Förstår att du nu har det jätte jobbigt. Tänker på er
    Kram Kari

    SvaraRadera