lördag 26 september 2009

Sliten matte

Idag känner jag mig lite sliten efter gårdagens 80-talsfest med jobbet. Skönt att det bara är lördag och ledigt imorgon med. Idag blir det nog en rätt lugn dag på alla håll. Ska försöka bege mig ut i skogen lite senare i eftermiddag.

Morgonpromenaden idag blev väldigt lugn. Claes jobbar annars hade jag överlåtit den på honom. För att det skulle bli lite roligare för hundarna så hittade vi på några små aktiviter på vägen. Hoppa upp på bänkar och stenar, sitt kvar och uppletade av godis. De verkar lite sega idag, de med. Kanske är det gårdagens promenad med Oliver och Marie som tagit på deras krafter.


Det har inte blivit så mycket träning denna veckan (förutom allmänlydnadskursen i onsdags) men det gör inget. Tror bara det är nyttigt att ha lite paus från det ibland. Vi småtränar ju en del under de flesta utav våra promenader och det tycker både jag och vovvarna egentligen är roligare. Imorgon ska vi alla fall på vår springerkurs och då ska vi till Nääs. Undra vad vi ska hitta på för skoj då.

1 kommentar:

  1. Hej! Det var ett tag sen jag var inne och läste din blogg. Men nu e det gjort och som alltid blir man glad av att läsa den. Du/ni verkar ha energi så det räcker och blir över, 80-tals fester till trots, kul. Kommande aktivitet vid Näs hoppas jag blir lyckad, får väl läsa om den också hoppas jag????!. Jag ska "snacka" med Oliver när han kommer tillbaks.
    Ha det bra och lev väl
    Anders

    SvaraRadera