fredag 16 mars 2012

Kräksjuka

Idag har Claes börjat jobba halvtid efter sin operation och det medför att jag, Vilmer och Ester är ensamma igen. Jag hade lite planer för dagen men de har inte riktigt kunnat följas ännu eftersom vi råkat ut för en liten kräksjuka här hemma. Precis innan vi skulle släcka igår så kräktes Vilmer ner hela sig och sin säng så det blev till att duscha, bädda om, köra tvättmaskin och sitta uppe några timmar innan vi kunde sova igen. Själv har jag lite ont i magen och springer på toa lite då och då men annars verkar det vara på bättringsvägen.

Claes hann med en kort hundrastning innan jobbet och sen får vi se om det kanske bara blir tomten innan Claes kommer hem. Just nu vågar jag mig inte ut på någon promenad men i eftermiddag hoppas jag det känns bättre.

Vi har inte så mycket planerat i helgen så jag har tänkt spåra, köra ett upplet och träna lite lydnad men vi får se vad som kommer bli av. Förhoppningsvis alla tre sakerna men det beror självklart på hur magarna känns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar