fredag 30 april 2010

Börjat löpa

Ja ha, nu har Ester börjat löpa för andra gången i sitt liv. Jag har haft aningar om detta ett tag och i förrår märkte jag att det var nära. Jag hoppas att det var därför hon var lite gnällig på platsliggningen i onsdags. Hon blir lite tetig när hon löper, precis som de flesta andra tikar.

Det mest tråkiga med att löpet har startat är att vi missar vår kurs under i alla fall 2 veckor. Jag kanske åker dit ändå och är med en stund men det är ju inte samma sak utan hund.

Något jag ser fram emot mycket är att vi fått möjlighet att deltaga på en spårhelg i slutet på maj. Det är teori på fredagen och sedan träning i skogen kl 9-16 lördag och söndag. Det ska bli väldigt kul och det kommer bli rätt ansträngande för den lilla damen men det kan hon behöva ;)

Har inte tagit några roliga kort de senaste dagarna så jag väljer att lägga in ett kort på Ester som är taget för nästen exakt ett år sedan. Hon är sex-sju veckor gammal och så ljuvligt söt.


Trevlig helg och hoppas ni får en bra valborgsmässoafton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar