måndag 20 december 2010

Julbad och springertidningen

Idag har Ester och Simba fått genomlida det stora julbadet. Det var kanske inte den bästa dagen på året med tankte på att vi har nästan -10 grader ute men så har det ju mer eller mindre varit i en månad nu. Det tog ca 2 timmar eftersom jag ville föna dem så torra som möjligt, vi behövde hinna med en rastning innan jobbet och då ville jag inte ha närgra blöta hundar. Nu är det i alla fall över och de blev riktig fina och goa i pälsen efteråt.

Idag har även årets sista Springertidning kommit och där var Ester med både i bild och i text, dock inte på samma sida vilket jag tyckte var lite konstigt. Tidigare i höstas så skickade jag in våra tävlingsresultat och då fick jag en förfrågan om jag kunde skriva en liten "artikel" om oss och vår träning. Det gjorde jag såklart och nu är den med i senaste numret.



2 kommentarer:

  1. Hej ! Tråkigt att bild och text inte hamnade på samma sida. Det var inte Ester som var på bild under texten.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte kul att du hade skrivit i tidningen, men det var som Liz säger synd att hennes bilder inte var med i texten.

    SvaraRadera