onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedagen

Jag håller nu på att avverkar mitt sista pass på jobbet innan 4 dagars ledighet. Det ska bli så skönt eftersom jag har jobbat ganska mycket de senaste veckorna och så har vi så hysteriskt mycket att göra. Just idag är det lite lugnare, i alla fall än så länge, och det beror kanske på att folk har annat att tänka på så här 2 dagar innan julafton.

I eftermiddag åker jag och vovvarna ner till Stråvalla och Claes kommer ner imorgon kväll. Vi ska bara mysa, julfixa och gå långa promenader hela helgen har jag tänkt.

Vi har även fått våra nya möbler till köket denna veckan. De får stå på plats så länge men så snart snickaren kommer och har bytt våra fönster så åker grejerna ut igen. Vi ska då måla, tapetsera och göra klart i köket. Jag tror det kommer bli väldigt fint när allt är klart.

Den nya hyllan där vi ska ha vinförvaring, kokböcker och lite annat smått och gott.

Och en lång byrå för förvaring och där vår köks-tv ska stå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar