tisdag 9 november 2010

Snöstorm

Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret fick jag en smärre chock. Okej att de skulle kunna komma lite snö men att det skulle vara helt vitt ute och en massa snö som yrde i luften hade jag inte räknat med. Hundarna såg också ganska förvånade ut när det det var dags att gå ut på morgonpromenaden.



Eva-träningen blev inställd eftersom vi inte har vinterdäck på bilen och det var väldigt bra visade det sig. Snickaren som ska komma och kolla på fukten vi hittat under ett fönster fick plötsligt tid över då han inte kunde göra sitt planerade utomhusarbete och då behövde jag vara hemma och ta emot honom.

Passade på att träna några raka inkallningar, läggande och ställande under gång och lite kryp när vi var ute och busade i snön. Läggande och ställande har vi inte gjort på väldigt länge men det satt som det skulle tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar