torsdag 25 november 2010

Inte som jag tänkt mig

Den här veckan blev inte alls som jag hade tänkt mig. Jag som har en ganska behaglig arbetsvecka på 4 dagar varav 2 kortdagar hade tänkt jag skulle hitta på en massa kul. Bland annat hade vi ett besök inplanerat hos Kari på Pussentorpet, ett besök hos syster Wilma i Nossebro och en hel del träning på schemat.

Besöket hos Kari, spårträningen och besöket i Nossebro har snöat inne. Vi har istället varit ute på långpromenader i snön och myst inomhus. Det är inte heller fel men jag hade verkligen sett fram emot dessa besök och den inplanerade träningen.

Idag på morgonrundan körde jag och Ester ett mikropass på 10 minuter. Kontaktträning, kryp, fjärrförflyttningar och inkallning. Det var ett spontanpass så det enda jag hade som motivation var några tråkiga leverbitar.

Mina luddiga fingervantar är väldigt populära så de fick agera leksak. Det fungerade väldigt bra, så bra så att Ester inte ville lämna tillbaka dem efter att få leka med dem en stund.

I eftermiddag blir det ytterligare en tur i skogen och därefter blir det adventsfix. Nu är det hög tid för adventsstakar och stjärnor att komma fram. Jag gillar att plocka fram dem tidigt och sen även att ta bort dem tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar