fredag 19 november 2010

Förkyld :(

Jag har åkt på en rejäl förkylning och varit hemma från jobbet i två dagar. Värst mådde jag nog i onsdags eftermiddag och igår men nu börjar jag känna mig lite piggare igen. Min tanke är att jag ska jobba imorgon och det bör vara ganska lugnt.

Igår var mamma och pappa ute en sväng i skogen med hundarna. Det var väldigt skönt att jag slapp gå ut. När Claes kommer hem från jobbet är det nu för tiden nästan mörkt vilket gör att han mest går på gatorna här omkring.

Idag har jag kännt mig lite piggare och har varit ute en stund i trädgården med hundarna. Vi har busat med favoritbollen och dessutom tränat lite. Med Ester fick det blir kryp, fjärr-förflyttningar och agilityslalom. Trots att det är fruset i marken gick det bra att sätta ner pinnarna i gräsmattan. Hon blir så uppspelt när pinnarna kommer fram att hon har svårt att inte skälla som en galning.

Passade på att filma lite idag. Dessvärre räckte inte batteriet så långt men en liten snutt från krypet fick vi till. Vi har en del kvar att jobba med men jag tycker ändå att hon är en bra bit på väg i detta moment. Hon är lite för het bara vilket gör att det går lite snabbt emellanåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar