tisdag 16 november 2010

Promenad i Johanneberg

Idag har jag och vovvarna varit i stan och fixat nya däck till bilen. Helt sprillans nya dubbdäck fick det bli så nu är vi redo för en snöig Härrydavinter.

Under tiden bilen var inlämnad så mötte vi upp pappa och tillsammans tog vi en promenad i Johanneberg. Det kändes ganska konstigt att promenera där igen och när vi gick förbi "vår" port så stannade hundarna till och ville gå in.

Även om vi hade det jättebra i vår lilla 2:a så tror jag varken vi eller hundarna längtar tillbaka. Det finns fördelar med att bo i stan men inte så mycket att det överväger. Vi trivs väldigt bra i Landvetter och framför allt med att ha skogen så nära inpå.

Det var en väldigt härlig och krispig dag idag så när vi kom hem igen så struntade jag i damsugning och annat fix hemma och tog istället ytterligare en promenad med hundarna. Vi gick en halvtimme i skogen så de kunde springa av sig lite grann.

Nu väntas 2 långa arbetsdagar för min del men jag hoppas kunna klämma in lite träning ändå. Det är mest mörkt nu för tiden men eftersom planen vid Landehof är upplyst så kan vi köra på ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar