tisdag 3 maj 2011

Snöar...

Idag när jag vaknade fick jag en chockartad upplevelse när jag tittade ut genom fönstret. Härom dagen var det sommarvärme och idag snöar det, och då undrar man ju så klart vart vår värld är påväg.

Det blev att plocka fram en vinterjacka igen eftersom det vid morgonens runda endast var 2 plusgrader ute. Hundarna verkar dock trivas, de tyckte nog värmen kom lite för plötsligt för några veckor sedan.

Här händer inte så mycket just nu. Min förkylning tog ny skruv i söndagskväll och förutom att jag fick jätte ont i halsen igen så tappade jag nästan rösten helt och hållet. Är idag hemma från jobbet för andra dagen och eftersom det känns lite bättre så hoppas jag kunna gå imorgon.

Det får bli ytterligare en lugn dag för mig och vovvarna idag. En lugn tur i skogen ska det bli lite senare och då hoppas vi på att det har slutat snöa och att temperaturen ökat något. Nu ska vi nog krypa ner en stund i sängen igen och bara gotta oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar