måndag 23 maj 2011

Ny energi

Idag har jag åter haft lite ny energi och passade då på att få gjort både lite nytta och lite nöjen.

Nytta i form av matlagning, byte av sänkläder, tvätt, damsugning och bad av Simba. Eftersom jag inte är den smidigaste just nu så fick Esters bad vänta tills imorgon.

Nöjet blev en härlig runda i skogen inklusive uppletandeträning. Med Ester körde jag uppletanderutan 2 gånger med 4 föremål per gång och Simba fick leta godis. Hon är ju inte så föremålsintresserad men att snuffsa runt och leta efter godis gillar hon desto bättre.

Ester var pigg och tycker uppletande är toppen. Hon satt snällt och väntade medans jag vallade av rutan och lade ut föremålen. En perfekt träning nu när jag börjar bli lite för stor och tung för vissa andra aktiviteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar