fredag 27 maj 2011

Hund och mage till salu

Nu ska jag strax avsluta mitt arbete på jobbet för den här veckan. Nu är det bara 2 veckor kvar innan jag går på semester och det känns härligt men lite konstigt eftersom jag inte ska komma tillbaka på 14 månader.

Den här veckan har varit ganska lugn förutom att jag sovit lite dåligt några nätter. I natt var både Ester och magen till salu en kort stund. Jag hade svårt att hitta en bekväm sovställning och hade dessutom kryp i benen. På grund av mitt vändande fram och tillbaka så trodde nog Ester att det var morgon och att det snart skulle serveras frukost. Hon blev plötsligt pigg som en mört men problemet var bara att klockan endast var 3 och jag var jättetrött.

I eftermiddag ska jag och hundarna ta en tur till Kållered för att bunkra upp med hundmat och andra nödvändigheter som kan behövas de närmaste 8 veckorna. Inom denna tid ska bebisen vara ute men jag hoppas verkiligen inte att det ska gå över 3 veckor.

Vi ska även passa på och ta en promenad på något trevligt ställe. Den senaste tiden har vi mest promenerat i "vår skog" och det är trevligt men börjar bli lite enformigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar