söndag 22 maj 2011

Lugn helg

Idag har jag påbörjat vecka 35 och det börjar verkligen dra ihop sig. I helgen har vi fixat lite med alla bebissaker som vi hämtade hos familjen Sjödell förra veckan. Det blir väldigt verkligt när det nu står en bäddad spjälsäng i sovrummet.


I övrigt har helgen varit lugn och så kommer det troligtvis blir i par månader framöver. Jag känner mig såpass pigg och rörlig att långpromenader i skogen fortfarande orkas med. Lite hjärngymnastik ska vi försöka få till genom uppletande och lite annan rolig träning.

Jag ser fram emot mina 3 veckors semester som påbörjas den 11 juni och därefter ska jag vara mammaledig i drygt 13 månader. Det känns också riktigt bra att ha avslutat denna säsong med ett godkänt anlagsprov i viltspår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar