onsdag 17 april 2013

Solig vårdag

Igår hade jag och Ester en riktigt härligt vårdag i solen tillsammans med vänner och hundar. Vi var på besök hos Nina och Chezz (Esters systerdotter) i Fjärås och där gick vi en 2-timmars promenad tillsammans med Lollo och Mio plus Ninas lånehund Bonnie.

Solen sken och vi blev riktigt varma. Det blev lite flåsigt för mig emellanåt pga av att min hals fortfarande inte är helt bra men det fick det vara värt. Det hela svslutades med en fika i solen på Ninas altan. Senare på eftermiddagen var det dag på Springer Västs styrelsemöte och då jag kände mig då aningen trött efter dagens friska luft :)

I måndags blev vår kökssoffa klar. Min arbetskollega Anna (som är utbildad skräddare) har hjälpt oss att klä om kuddar och madrass. Vi blev jättenöjda och det var flera därhemma som blev nöjda att soffan var tillbaka igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar