lördag 19 mars 2011

Ester 2 år

Idag fyller Ester 2 år och är nu stora tjejen...i alla fall på pappret. Hon räknas inte ens som unghund längre men i mina ögon är hon fortfarande en liten bebis.

Jag lämnade hemmet och familjen sovandes i sängen redan kl 7 imorse för att åka in till stan och möta upp mamma och min syster Linda. Vi åkte sedan vidare till Halland, närmare bestämt Tvååker, som ligger några mil söder om Varberg. Vi skulle, tillsammans med några vänner till mamma och deras döttrar, gå på en pilflätningskurs.

Trodde inte att det var min grej men ville följa med ändå och jag måste säga att det var riktigt roligt. Mest nöjd är jag med den här kreationen, som man ska ställa i en kruka och låta någon vacker blomma eller ört klättra på. Vi får se till sommaren om det bli så fint som jag hoppas.


Nu är jag hemma igen och ikväll ska vi fira med lite extra gos och bus. Självklart ska vovvarna få något gott till kvällen och här poserar Ester med sin nya spårsele som hon fått dagen till ära. Den ska vi inviga på viltspårskursen som förhoppningsvis startar om 2 veckor.

1 kommentar:

  1. Hej
    jag blev intresserad av pilflätningskursen , vem anordnade den ?

    SvaraRadera