måndag 11 januari 2010

Måndagsmorgon...

...och jag är tillbaka på jobbet igen. Jag känner mig lite stelfrusen efter en 35-minuters promenad hit utan överdragsbyxor. Fick för mig att det inte var så kallt idag men mina ben värker så det hade behövts idag med.

Claes är ledig och hemma med hundarna idag. De låg så gott och sov alla tre när jag gick.

Det blev inte så mycket med Esters hosta så någon kennelhosta tror jag inte hon har åkt på. Hon hostade ett par gånger i torsdags och fredags men sedan dess har hon varit hostfri. Simba har inte hostat någonting så det känns mer som någonting annat.

Om inget annat händer innan fredag så kommer Ester få vara hos Kari och Simba hos mamma och pappa när via åker till Österrike.

Vi har tagit det ganska lugnt i helgen på grund av Esters hosta. Inga riktiga långpromenader och ingen träning, lite tråkigt men sånt är livet. Igår eftermiddag gick vi en sväng i Krokslätt och då fick hundarna gå lösa. Det blir mycket spring i benen på en 10-månaders springer som tagit det lugnt i några dagar.

1 kommentar:

  1. Så skönt att du slapp kennelhostan! Vill också önska er en riktigt härlig semester och att ni kommer hem utan brutna ben.

    Kramis från
    Eva

    SvaraRadera