onsdag 27 januari 2010

Helt galen

Idag har jag varit ledig och dagen började i ganska långsamt tempo. Min förkylning vill inte riktigt ge med sig och jag vaknade med huvudvärk. Tittade lite på Svt Play och följde samtidigt budgivningen på vår lägenhet som drog igång idag igen.

Fram på dagen började hundarna bli rastlösa och efter att jag fått besked att budgivningen avslutats var det dags att ta tag i dagen. Först blev det hundrastning inklusive lite träning. Därefter blev det uppackning av sådant vi plockat undan vid visningen och till slut kontraktsrivning med mäklaren och köparen. Claes var iväg och gick igenom besikningen på huset så nu är även det klart. Inflyttningen är nu framflyttad till 1 april =)

Ester är ett energiknippe just nu och behöver aktiveras rejält. Hon var helt tokig under hela timmen vi var ute och gick. Det är klart att snön gör sitt till men hon var helt galen, bara sprang och sprang och sprang. Det är väldigt roligt att bara titta på henne när hon håller på. Hade inte tänkt mig någon träning men jag hade lite godis med mig så lite linförighet och ställande under gång fick vi till i den djupa blötsnön.

Ester busar i snön under sin vecka på kollo i Bollebygd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar