fredag 28 januari 2011

Hos mamma och pappa

Igår var jag ledig och passade då på att fixa lite ärende så som inköp av hundmat, presneter mm på förmiddagen. Därefter åkte jag och hundarna hem till mamma och pappa för lunch och en gemensam promenad. Vi gick en sväng i Delsjön och det blev en rejäl sådan, på drygt 2 timmar. Det var väldigt skönt men jag blev allt lite frusen på slutet.

Idag jobbar jag hela dagen och då är hundarna med mamma och pappa igen. De får åka med till Stråvalla över dagen och där blir det förhoppningsvis en promanad vid havet. Det är väldigt bra att ha så snälla föräldrar som hjälper till med vovvarna så ofta.

I helgen ska jag jobba båda dagarna och det känns lite segt men nästa vecka kommer bli fin. Bara 4 arbetsdagar varav 2 är kortdagar. Vi har dessutom en hel del inplanerat nästa vecka och det är i stort sett bara roliga saker så det ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar