fredag 11 juni 2010

Italien

Nu är vovvarna fixade och redo för att åka på "pensionat" i drygt en vecka. Den som inte är redo ännu är jag och det kommer jag nog aldrig bli. Just nu känns det väldigt jobbigt att åka ifrån dem men jag vet att de kommer ha det fantastikst bra och att det kommer kännas bättre så fort vi är iväg.

Vi ska lämna hundarna hos Kari och Peter på Pussentorpet ikväll och sedan dra vidare till Stråvalla. Där ska vi sova inatt och tidigt tidigt imorgon bitti bär det av med bil till Kastrup där flyget till Italien står och väntar på oss.

Tillsammans med mamma o pappa, min syster med familj och vännerna Ann-Marie o Kjell ska vi bo i detta vackra hus med pool och en fantastisk utsikt. Jag tror jag kommer trivas bra och jag hoppas på massor av sol. Det har jag inte varit bortskämd med under min första semestervecka precis. Hittills har jag haft 5 dagar med regn.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar