onsdag 1 maj 2013

Tredje dagen i rad...

...med träning för Ester. Idag var vi iväg och tränade rallylydnad i Mölnlycke. Vi var bara 3 stycken men hade ändå väldigt trevligt och skönt i solskendet. Ester var lite seg efter gårdagen men efter en stund piggnade hon till och de två sista runda var hon fint med mig.

Lite senare på dagen, när Vilmer sov middag, tog jag och Ester en sväng i skogen. Så skönt att våren har kommit och jag som hade fleecetröja och dunväst blev lite för varm. Kanske att det blir ytterligare en sväng i skogen till kvällen. Det är ju så härligt när det är ljusare på kvällarna så man även då kan gå i skogen om man så önskar.

Imorgon jobbar jag kväll men det blir nog ingen hundträning. Kankse att vi åker någonstans och promenerar, får se vad jag känner för då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar