fredag 24 maj 2013

Matt och orkeslös

Den där magåkomman som Vilmer hade i helgen behöll han inte för sig själv. Nu har jag legat hemma i 2 dagar och varit riktigt risig. Har inte fått behålla varken mat eller vätska vilket gjort mig väldigt matt och orkeslös. Jag har knappt orkat gå utanför dörren så stackars Ester har fått väldigt lugna dagar.

Som tur var hade Claes lite energi när han kom hem från jobbet igår och tog med sig Ester ut på en joggingtur. 5 km i skogen räddade ju i alla fall den dagen. Idag har det bara blivit vila men det blir ju så ibland.

Imorgon hoppas jag orka åka till mamma och pappa i Stråvalla, frågan är bara om vi är välkomna. Hade varit skönt med lite miljöombyte och lite roligt för Ester och Vilmer eftersom Claes ska jobba.

Nästa vecka måste jag vara i gång igen så vi kan köra lite agility plus att vi har en utflykt på tisdag som vi inte vill missa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar