måndag 27 maj 2013

Omhändetagen

Jag, Ester och Vilmer pallrade oss ner till Stråvalla i lördags morse. Vet inte om jag var världens bästa bilförare eftersom jag fortfarande hade vätskebrist och i med det var yr, illamående och hade stickningar i kroppen.

Det var underbart att komma ner och bli lite omhändetagen av mamma och pappa. Dessutom blev det lite roligare för Ester och Vilmer än att bara umgås med en apatisk person som inte orkar någonting. Claes jobbade på lördagen och åkte till Stockholm på söndagen för att titta på svenka Cupen-finalen så det var liksom jag som skulle ta hand om underhållningen denna helgen.

Lördagen blev det inte mycket av och min största utmaning var att äta och dricka. På söndagen blev det en lite längre promenad ner till havet. Ester fick rusa runt lite på stranden medans Vilmer sov i havsluften.


Vi stannade i Stråvalla tills imorse och idag känns det som om krafterna är tillbaka hyfsat igen. Även om jag mådde dåligt så hade vi några härliga dagar i Stråvalla och trots att mamma skadat benet så avlastade de mig en hel del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar