torsdag 28 april 2011

Denna veckan

Snart har ytterligare en arbetsvecka avverkats och trots att det varit tufft på jobbet så har den löpt av ganska smärtfritt. Det jobbigaste är att jag åkt på en dunderförkylning som inte riktigt vill ge med sig.

I övrigt har det varit en ganska skön vecka med fint väder och några härliga turer i skogen. Imorgon jobbar jag kväll och det ska bli riktigt skönt med sovmorgon. Resten av helgen är jag ledig och därefter är det bara en dag kvar innan deklarationerna ska var inlämnade. Förhoppningvis gör det att vi får lite mindre att göra på jobbet.

På lördag ska jag och Ester på viltspårskurs och det ser vi fram emot. Det är så himla kul att spåra och förhoppningsvis kommer vi att göra ett anlagsprov i mitten på maj. Den stora frågan är inte om Ester kommer klara det utan om jag kommer klara det. Har nu 2 månader kvar på min graviditet och det börjar bli lite tungt och flåsigt.

Resten av helgen ska vi vara hemma och greja har vi tänkt. På Valborg blir det förhoppningsvis grillpremiär och vädret verkar ju väldigt lovande för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar