lördag 18 september 2010

Nya vänner

Det här är mitt första inlägg på min nya dator och det känns underbart. När MH:t blev inställt behövde jag tröst och köpte mig en ny dator. Det var helt rätt kände jag :)



Förutom min nya dator så har jag skaffat mig ytterligare en ny vän som har blivit monterad idag. Det är min snälla sambo som har fixat ihop de hundra delarna och sätt till att han är klar att använda. Jag bestämde mig redan i våras, när jag för tredje gången försökte komma igång att springa men pajjade foten igen, att köpa en crosstrainer och nu är det gjort. Jag vet att denna typ av träning fungerar för min fot så nu ska vi köra hårt och komma i form.

I övrigt har jag hunnit med ett lätt träningspass, ett par promenader i skogen, gjort egen müsli och fixat lite inför middagen.

Träningspasset idag bestod bara utav framförgående och avlämnande av apport. Max 10 min höll vi på men det var superbra 10 minuter. Jag tror vi är på G. Nu ska bara MH:t göras och lottdragningen vara på vår sida så har vi snart vår första appell-start inom synhåll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar