fredag 16 juli 2010

Semester

Idag har jag börjat min andra semesterperiod för den här sommaren. Egentligen är det inte semester förrän på måndag eftersom jag idag har "tjänstledigt med lön". Det är bara att tacka min arbetsgivare Nordea som bjuder på en ledig dag när föräldrar och svärföräldrar fyller jämt.

Idag fyller nämligen min mamma 65 år så vi vill skicka ett stort grattis till henne. Vi kommer snart att ses och då ska jag pussa och krama på världens bästa mamma som inte ser en dag äldre ut än 55.

Denna "lediga" dag har jag ägnat åt en massa nyttigheter så att vi kan lämna huset och åka till Frillesås i drygt 2 veckor. När jag kommer hem igen vill jag att det ska vara rent och snyggt.

Imorgon ska jag och Ester tävla lydnad igen men under resten av semester tar vi nog lydnadsledigt och tränar spår, uppletade och apportering istället.

Under dessa 2 veckor kommer nog inte bloggen att uppdateras så värst mycket. Vi vill ta ett tillfälligt semster-hej då och önska alla en härlig fortsättning på sommaren.



Ester och Simba har redan packat sina saker. De sitter på trappen och väntar på att vi ska åka på semster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar