fredag 27 mars 2015

Äntligen lite bättre

Jag har inte alls kännt mig på topp den här veckan. Förutom att magen krånglat lite så har jag varit så trött. Barnen och Claes har också varit lite låga så det är väl något vi har dragits med här hemma.

Det har därmed inte blivit mycket gjort men så får det vara ibland. Guld värt var i onsdags när Claes var ledigt och tog med sig Stella på en tur. Eftersom Vilmer var på dagis fick jag några timmar ensam hemma och kunde fokusera på att trimma hundarna.

De var rätt långhåriga så det var hög tid för att ta tag i det. Blev nästan helt klar, lite mer pyssel i helgen och sedan var sitt bad så ser dem hyfsade ut igen ;)

Idag känner jag mig äntligen lite bättre både i kroppen och i magen. Claes började lite senare så jag och hundarna fick en härlig morgontimme i skogen tillsammans.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar