måndag 4 augusti 2014

Danmark

Idag har vi lämnat Halland och kommit hem till Landvetter igen. Dock bara för en kort mellanlandning för imorgon fm bär det av mot Danmark. Jag, Claes och barnen ska tillbringa resten av veckan i en stuga vid Vigsö Bugt som ligger på norra Jylland. Hundarna får vara kvar hemma så de är redan lämnade på respektive ställe, Smilla hos uppfödare Carro och Ester hos Claes föräldrar.

Just nu är det väldigt tyst och tomt här hemma och jag saknar dem faktiskt lite...eller ganska mycket. Claes är på fotboll och båda barnen sover så jag är alldeles alldeles ensam (snyft). Nej då, det går ingen nöd på mig, jag har krupit upp i soffan med en bok och en kopp kaffe men det är just då det är så mysigt att ha Smilla och Ester runt sig.

Jag har fått meddelande från båda håll att de har det bra och det visste jag redan innan. Imorgon bär det som sagt iväg och då kommer det inte finnas så mycket tid att längta.

Dem bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar