måndag 17 juni 2013

Tiden går så fort just nu

Ny vecka igen och tiden går så fort just ni. Jag är nu redan i vecka 26 nu och om drygt 2 veckor är det dags för lilla Smilla att flytta hem till oss. Vi längtar alla jätte mycket efter henne nu, det är bara Ester som är lyckligt ovetandes om vad som kommer att komma. Jag är säker på att hon kommer gilla det, i alla fall på sikt :)

Helgen bjöd på väldigt varierande väder, ena stunden sken solen och nästa så öste regnet ner. Vi hade agilitykurs igår eftermiddag och jag skulle kommit lite sent eftersom jag jobbade på dagen. Dessvärre så drog värsta ovädret in med åska och ösregn. Jag valde att stanna hemma och hoppa över denna gång. Varken jag eller Ester gillar ösregn och jag hatar att vara ute när det åskar. Trist att missa en träning men ibland blir det så.

Jag fick fixat lite i trädgården mellan skurarna och Claes blev färdig med stenläggningen på framsidan. När skurarna kom fick man gå in och hitta på något annat, som att ligga i soffan och titta på film till exempel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar