fredag 22 mars 2013

Slapp morgon

Jag brukar nästan alltid vara ledig på fredagar och då brukar det oftast bli en ganska lugn dag här hemma. Idag ska jag jobba några timmar på em/kvällen men vi valde ändå att slappa lite imorse innan dagis. Ester är inte sen att hänga på och fin i kanten som hon är så vill hon gärna bädda ner sig bland kuddarna i soffan. 

Men med en 2-åring i huset är det aldrig lugnt särsklit länge. Några minuter efter att den här bilden är tagen ser Ester lite mer besvärad ut där hon ligger bland kuddarna och jag förstår henne. Att ha en 12 kilos grabb sittandes på hennes rygg är kanske inte så skönt. Dock orkar hon varken bry sig eller flytta på sig utan ligger bara kvar och tittar med bedjande ögon på mig.

Hur denna lite känsliga tjej kunnat bli så okänslig när det gäller Vilmers upptåg är ett under. Men det gör bara henne till en ännu mer fantastisk hund och jag älskar henne för det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar