onsdag 29 februari 2012

Kurs och släktträffar

I lördags började jag och Ester på ny tävlingslydnadskurs. Det var dagen efter att Simba fick somna in så jag var lite tveksam till att åka men är glad att jag tog beslutet att gå.

Det var en riktigt trevlig kurs och plötsligt har jag och Ester massor att träna på :-) Eftersom det är 2 veckor mellan gångerna så hinner man träna lite mer själv och det tycker jag är bra.

I övrigt blir det en liten släktturne den närmsta veckan. Besök hos bror Oliver idag, besök hos syster Wilma på fredag och besök hos systerdotter Chezz på onsdag. Väldigt roligt och kul för Ester med lite hundsällskap nu när hon är ensam vovve. Jag hoppas även vi snart får hälsa på de nya Pussentorparna som kom till världen i slutet på januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar