onsdag 1 februari 2012

Härligt vinterväder

Det har varit ett väldigt härligt vinterväder de senaste dagarna och det verkar som att det ska bestå ett tag till. Jag gillar när det är kallt och snöigt på vintern och nu är det precis lagom kallt och lagom mycket snö.

Det har blivit dåligt med träning den senaste veckan och det beror mycket på att jag haft fullt upp med att ta hand om Vilmer, hjälpa Claes och ta hela lasset när det gäller hundarna och hemmet. Claes börjar bli lite mer rörlig och har börjat hjälpa till med lite enklare saker. En stor fördel är att han kan "passa" Vilmer en timme eller två så jag kan gå ut i skogen vilket inte går just nu om jag ska ha med mig barnvagnen.

Vilmer har fått en bebispulka och vi har en lagom lång (eller lagom kort snarare) och brant backe på baksidan. Ester hänger med oss ut och jag tror hon tycker det är minst lika roligt som Vilmer. Hon springer efter och hoppar runt som en gummiboll när han åker och tycker det är en väldigt kul aktivitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar