torsdag 11 augusti 2016

Nu ska vi träna rally

Tidigare i den här veckan så anlände mina rallyskyltar och rallyskyltshållare. Var ju tvungen att testa dem med en gång så det fick bli en liten bana i trädgården. Nu är ju inte vår trädgård så stor och dessutom ganska kuperad så en bana med 7 skyltar fick jag till. Man kan nog klämma in några till men tanken är ju inte att jag ska träna på tomten, jag har en liten fotbollsplan i närheten och framför allt gräsplan och parkeringen vid Landehof som bara ligger ett par hundra meter från vårt hus.

Kul var det i alla fall...men lite svårt eftersom vi körde både sitt-sväng höger-sitt, hoppet och snurr under gång på högersida. Ester fixar det ganska bra ändå, kanske inte en toppenposition men helt ok. Det är mest jag som tycker det är bakvänt att ha henne på höger sidan men man vänjer sig väl vid det med.

I nästa vecka ska vi träna tillsammans med Sandra och Meja så vi får nog ha något mer avdammnings-pass innan dess ;)

Och så en liten rapport från valplådan. De 5 små juvelerna blir 5 veckor på lördag och de är ju så söta att man nästan dör :)

Delphi

Tjejbus

Dusty

Och bästa bästa mamma Smilla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar