onsdag 8 juni 2016

Ordningen återställd

Nu börjar äntligen ordningen bli återställd hemma på Blåbärsvägen 14 igen. Semesterresan är över och likaså den efterföljande magsjukan som vi alla fyra drabbades av under och efter resan. Trots det blev det ändå i det hela en lyckad semester även om det var lite synd om Stella som missade lite av det roliga den andra halvan av veckan.

Igår var jag nere i Varberg och hämtade hem Smilla. En vecka senare än tänkt men vi hade svårt att ta oss iväg och för henne var det bäst att stanna kvar och slippa det kaos som var hemma under dessa dagar.

Det var roligt att få hem henne igen och hon blev väldigt glad över att se mig igen. Hon var också väldigt väldigt trött. Hon har haft det så roligt med lilla Coco och full rulle hela tiden men jag tror hon änd uppskattade att komma hem igen. Nu blir det bara vila, häng i trädgården och härliga skogspromenader de närmaste veckorna.

Vad det mesta tyder på så är lilla fröken Smilla dräktig men helt säkra är vi inte ännu. Hon har haft dålig eller ingen aptit alls sedan ca 1 vecka tillbaka plus att jag tyckte mig kunna sen lite genomskinlig flytning. Eftersom vi valt att avvakta med ultraljud så blir det att avvakta ett par veckor till och förhoppningsvis kommer det snart bli tydligare om hon är dräktig eller inte.

Inte alls sugen på mat, lilla hjärtat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar